Obchodní podmínky

Rádi bychom Vás upozornili, že přes následující Obchodní podmínky se snažíme zachovat osobní přístup, a proto nás v případě jakýchkoliv dotazů prosím neváhejte kontaktovat. Budeme Vám věnovat maximum možné pozornosti. 

Objednávání 

Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s Obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi.

I u nás pracují lidé, proto pokud by se do Vaší objednávky vloudila jakákoliv chyba, prosíme přijměte naši srdečnou omluvu a neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli vše co nejrychleji uvést do pořádku.

Dárkové certifikáty

Máte zájem obdarovat větší množství svých obchodních partnerů, zaměstnanců či přátel našimi dárkovými certifikáty? Dokážeme Vám vyjít vstříc, kontaktujte nás.

Cena a způsob dodání

V rámci České republiky

Objednávky zasíláme poštou, po předchozí domluvě je možné i osobní převzetí. V případě dodání Českou poštou zboží zasíláme na dobírku, při bezhotovostní platbě předem. Všechny balíky kromě vzorníků zasíláme jako Balík do ruky.

Při dodání Českou poštou a platbě předem činí poštovné 168 Kč, při platbě dobírkou 229 Kč. Můžete též zvolit dodání Balíkovnou za 99 Kč. Při objednávce objemnýcg výrobků jako např. matrací a sedacích bio vaků je z důvodu vyšší hmotnosti cena dopravy kalkulována dle aktuální hmotnosti a dopravní vzdálenosti. Tyto zásilky doručuje společnost Toptrans. Osobní odběr samozřejmě zpoplatněn není. Uvedené poštovné je platné pro území ČR. Při přebírání zásilky od dopravce vždy kontrolujte nepoškozenost obalu, objednávky zasíláme pojištěné vždy na plnou hodnotu obsahu. V případě poškození zásilku nepřebírejte či okamžitě sepište protokol o poškození obalu a posléze nás kontaktujte.

Na Slovensko

Zákazníkům ze Slovenska nabízíme platbu předem (poštovné 282 Kč) či na dobírku (poštovné 350 Kč).

Pro objednávky objemných výrobku jako např. sedací vaky je dopravné kalkulováno na základě hmotnosti a aktuálních tarifů dopravní společnosti.

Po celém světě mimo SR

Zasíláme do všech zemí světa, přičemž pro další země EU či mimo EU poštovné kalkulujeme dle hmotnosti zásilky a poštovních tarifů. Zásilky do zahraničí (mimo SR) zasíláme po přijetí platby (platbu je možno poukázat bankovním přvodem či bránou PayPal - rychlost platby je v tomto případě žel doprovázena navýšením celkové částky o poplatky PayPalu ve výši 3,5 %). Celkovou částku za objednávku včetně poštovného při zasílání mimo ČR nebo SR Vám sdělíme e-mailem.

Velkoobchodní dodání

U velkoobchodních cenových hladin, účtujeme přepravné individuálně, dle reálných přepravních nákladů.  Nabídka poštovného zdarma platí pouze pro maloobchodní cenové hladiny.

Metráž v rámci sběrných služeb

Pro objednávání metráže v rámci sběrných služeb platí specifický systém, který je v detailu každého objednávaného materiálu, nebo zde.

Péče a údržba textilu u nás zakoupeného

Všechen textil v našem obchodě, není-li uvedeno jinak, je vyroben za podmínek splňujících standardy bio certifikace GOTS. Pro zachování jeho kvalit a trvanlivosti používejte alespoň ekologicky šetrné, nejlépe však přímo přírodní prací prostředky.. Praní v běžných pracích prostředcích dříve nebo později zničí jakékoliv vlákno a přírodní vlastnosti našich materiálů znehodnocuje okamžitě. Nemůžeme ručit za nevratné změny textilu vlivem nesprávné údržby, proto prosíme dodržujte prací symboly.

Reklamace

V případě reklamace nás prosím kontakujte e-mailem s popisem problému. Snažíme se vše řešit v maximální možné míře rychle a vstřícně, reklamace probíhají dle platné legislativy ČR.

Metráž si prosíme před započetím práce překontrolujte. Reklamace metráže nebude akceptována, byla-li jakkoliv střižena či jinak upravena.

U našich výrobků Vás nejspíše požádáme o zaslání reklamovaného výrobku k posouzení a nebyla-li porušena doporučená údržba, vyřešíme Vaši reklamaci buď opravou nebo výměnou. Není§li to možné, výrobek Vám refundujeme.

Povlečení jsme schopni Vám opravit i mimo záruční podmínky. Dojde.li k nějaké "nehodě", nevyhazujte jej a kontaktujte nás. Ve většine případů budeme schopni Vám povlečení opravit, abyste jej mohli používat dál :)

Vrácení zboží

Nepoškozené a nepoužité zboží nám můžete do 14 dnů od nákupu vrátit bez udání důvodu, na fakturační adresu.  Pokud se tak rozhodnete, prosíme předem nás kontaktujte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. V rámci metráže objednávané sběrnou službou prosíme pozorně čtěte podrobné popisy a zvláštní obchodní podmínky uvedené v detailu každého materiálu. Doporučujeme též vždy předem objednat vzorky, které jsou k dispozici v e-shopu.

Refundaci za vrácené zboží odesíláme nejpozději do 30 dnů na Vámi zvolené číslo účtu, či automaticky na účet, ze kterého byla objedávka hrazena.

Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ochrana osobních údajů

Údaje, které jste nám poskytli při registraci, jsou důvěrné, a jako s takovými s nimi bude nakládáno. Respektujeme Vaše soukromí a v žádném případě, pokud k tomu nebudeme zákonnou mocí donuceni, neposkytneme tyto informace třetím subjektům.

Naše stránky používají pro provoz cookies.

Biobavlněný newsletter?